پرتالـ تفریحی و سرگرمی گنبدی ها
.:: Your Adversing Here ::.
 

دانلود مراسم انتخاب بهترین های فوتبال 2011 با کیفیت HDTV 720p

دانلود مراسم انتخاب بهترین های فوتبال 2011 با کیفیت HDTV 720p

fifa ballon d or gala 2011 دانلود FIFA Ballon Dor 2011 Gala   فیلم مراسم انتخاب بهترین های فوتبال 2011

FIFA Ballon Dor 2011 Gala مراسم انتخاب بهترین های فوتبال جهان دوشنبه شب در زوریخ سوئیس برگزار شد. مسی و ساوا عنوان بهترین بازیکنان زن و مرد را به دست آوردند. گواردیولا هم عنوان بهترین مربی سال 2011 جهان را به خود اختصاص داد. در این مراسم 11 بازیکن برتر جهان که تیم منتخب فیفا در سال 2011 را تشکیل می دهند، معرفی شدند. در تیم منتخب فیفا ایکر کاسیاس، سرخیو راموس، جرارد پیکه، نمانیا ویدیچ، دانیل آلوز، آندرس اینیستا، ژاوی، ژابی آلونسو، کریستیانو رونالدو، وین رونی و لیونل مسی حضور دارند. به این ترتیب شش بازیکن از تیم ملی اسپانیا و 5 بازیکن از بارسلونا در این تیم حضور دارند. جایزه ی بهترین گل سال به نیمار رسید. نیمار در رقابت های فصل گذشته گل زیبایی به تیم فلامینگو زد که این گل توانست جایزه ی پوشکاش را به دست آورد. وی در راه رسیدن به این جایزه رقیبانی مانند مسی و رونی را پشت سر گذاشت. گل مسی به آرسنال در مرحله ی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و گل رونی به منچسترسیتی هم نامزد دریافت زیباترین گل سال بودند. سایت بی کلک نسخه کامل و با کیفیت فیلم این مراسم را برای علاقه مندان آماده کرده است.

این صفحه را به اشتراک بگذارید

.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : moh3n
  • تاریخ: دو شنبه 3 بهمن 1390برچسب:,
  • دانلود کلیپ ده گل برتر کاکا

    دانلود کلیپ ده گل برتر به ثمر رسیده توسط کاکا ، هافبک تکنیکی و شوت زن تیم ملی برزیل و باشگاه رئال مادرید از سایت ملی دانلود. زیباترین گلهای کاکا مربوط به تیم ملی و زمانی که در آ ث میلان توپ میزد ، می باشد.

    kaka دانلود کلیپ ده گل برتر کاکا

    این صفحه را به اشتراک بگذارید

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : moh3n
  • تاریخ: چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:,
  • دانلود گل های داربی 71

    توضیحات: در این دیدار ، تیم فوتبال استقلال توانست در روز تولد پرویز مظلومی ، حریف و رقیب سنتی خودش را با دو گل (فرهاد مجیدی و مجتبی جباری) در هم بکوبد و به صدر جدول صعود کند.

    تعداد تصاویر: 72 عکس + لینک دانلود تمامی تصاویر در یک فایل زیپ

    حاشیه های تصویری از داربی 71 (استقلال - پرسپولیس) 

    مشاهده ( 72 عکس از حاشیه های داربی 71 [ استقلال - پرسپولیس ] ) در ادامه مطلب . . .+گل های داربی

     

     

    جهت دانلود تمامی تصاویر بازی در یک فایل زیپ ، کافیست روی لینک زیر کلیک کرده و در صفحه باز شده ، روی دکمه ی "دریافت فایل" کلیک کنید.........................................

    این صفحه را به اشتراک بگذارید

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : moh3n
  • تاریخ: چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:,
  • هرگز نگفتم بهترين گلزن هستم!

    هرگز نگفتم بهترين گلزن هستم!

    كريستيانو رونالدو: به كمى زمان نياز داريم


       

    به عنوان برنده جايزه بهترين بازيكن سال ۲۰۰۸ انتخاب شد. وى اكنون هم به عنوان يك الماس درخشان در فوتبال جهان مى درخشد و عنوان بهترين بازيكن سال ۲۰۰۹ در كشور پرتغال را از آن خود كرد. اين بازيكن جوان و پرافتخار كسى نيست جز كريس رونالدوى مشهور. وى ركورد نقل و انتقالات اروپا را از آن خود كرده است. كريس بسيار اميدوار است تا در جام جهانى ۲۰۱۰ آفريقاى جنوبى در تابستان آينده نيز بتواند براى كشورش افتخارآفرين شده و با تيم ملى كشورش در اين رقابت ها بدرخشد.
    چند روز پيش بود كه قرار شد در سالن اُپراى شهر زوريخ مرد سال ۲۰۰۹ معرفى گردد و جايزه اين عنوان كه معروف به «گالا» است را به بهترين بازيكن سال ۲۰۰۹ اهدا نمايند. رونالدو جزو اميدهاى اصلى كسب اين جايزه بود اما درخشش فوق العاده ليونل مسى وى را از كسب اين جايزه محروم كرد. سايت فيفا نيز به همين بهانه گفت وگويى با اين ستاره فوتبال جهان ترتيب داد كه در زير از نظر شما خواهد گذشت.

    • شما يكى از بازيكنانى بوديد كه به عنوان يكى از شانس هاى كسب جايزه گالا از شما نام برده مى شد. شما توانستيد جايزه بهترين گل را دريافت كنيد گلى كه شما زمان حضورتان در منچستريونايتد مقابل پورتو به ثمر رسانديد. نظرتان را درباره دريافت اين جايزه و نحوه انتخابات بگوييد.

    - معتقد نيستم و هرگز نگفته ام كه بهترين گلزن هستم و بهترين گل از آن من است اما به درستى گفته شد كه اين گل جالب و هيجان آور بوده است. اگر شما از من بپرسيد كه چگونه اين گل دوست داشتنى را به ثمر رسانده ام مى توانم بگويم اين يك كار بسيار سخت بود كه با تلاش زياد توانستم اين كار را انجام دهم. اين يك جايزه بزرگ است. اين موضوع بسيار خوب است كه فيفا جايزه هاى ديگرى در كنار گالا قرار داده و بازيكنان ديگر را هم بهره مند مى نمايد.

    • پرتغال در گروه خيلى دشوارى در رقابت هاى جام جهانى ۲۰۱۰ آفريقاى جنوبى قرار گرفته است وقتى درباره اين رقابت ها صحبت مى شود چه احساسى در شما به وجود مى آيد و چه تصورى در ذهنتان از اين رقابت ها داريد؟

    - ما در گروه سختى قرار گرفته ايم ساحل عاج، برزيل و كره شمالى تيم هاى خوب حاضر در اين گروه مى باشند اما اين نكته اى نيست كه درباره آن صحبت كنيم. چه چيزى باعث مى شود كه شما فوتبال را هرچه بهتر بازى كنيد همين سختى ها است كه باعث مى شود يك تيم ملى بتواند قدرت خود را به حريفان ديكته كند. مى دانيم كه كار سختى داريم اما فكر مى كنم كه مى توانيم.

    • كليدى ترين بازى در گروه شما كدام بازى است؟

    - خب فكر مى كنم همه آنها مهم هستند تيم ما بايد بتواند همه آن قفل ها را باز كند. بازى آغازين مقابل ساحل عاج، يك بازى قدرتى و فيزيكى است زيرا آنها از بازيكنانى با اين خصوصيات بهره مى برند دوست داريم آنها را شكست دهيم. خود را آماده يك بازى دشوار كرده ايم اما فكر مى كنم كه پرتغال تيمى بهتر نسبت به آنها است ما به آنجا مى رويم تا بهترين نمايش را داشته باشيم و موفق شويم.

    • پرتغال جزو تيم هايى بود كه در دور مقدماتى بازيكنانش مصدوميت هاى زيادى داشتند احساس خودتان را بگوييد.

    - بله. اين بخش كار ما را در اين دوره بسيار دشوار كرده بود اما شما بدون سختى هرگز موفق نخواهيد شد ما هم با كار سخت توانستيم موفق شويم چه اتفاقاتى كه براى پرتغال نيفتاد به درستى كه من نتوانستم خيلى به تيمم كمك كنم زيرا مصدوميت اين اجازه را به من نداد هميشه در حال بازگشت از مصدوميت و رسيدن به فرم ايده آل بودم چندين عامل وجود داشت كه خودم را يك عامل ناموفق در اين بهره مى خوانم اما خيلى چيزها است كه با شروع متفاوتى در جام جهانى آنها را ثابت خواهم كرد و كمك فراوانى به تيم كشورم مى نمايم تا آنها بهترين نتايج ممكن را كسب كنند و به عنوان يك تيم قدرتمند به پرتغال بازگردند.

    • شما در مركز توجهات در جام جهانى ۲۰۱۰ آفريقاى جنوبى قرار داريد آيا اين موضوع شما را زير فشار قرار نمى دهد؟

    - فكر مى كنم كه تيم ملى پرتغال هميشه يكى از تيم هاى موردتوجه است نه اينكه من باعث شوم اين تيم در كانون توجهات قرار گيرد زيرا خيلى از پرتغالى ها به آفريقاى جنوبى مهاجرت كرده اند فكر مى كنم خيلى خوب هستيم. يك جام جهانى خاص كه با قدرت هرچه تمام تر پاى به آن خواهيم گذاشت با حمايت هواداران موفق خواهيم شد آنهايى كه خانه خود را رها ساخته و به آفريقاى جنوبى آمده اند تا تيم ملى پرتغال را در بهترين شرايط در جام جهانى ۲۰۱۰ آفريقاى جنوبى شاهد باشند اين را بگويم كه ما مى توانيم.

    • آيا شما تا به حال قبل از جام جهانى هم در آفريقاى جنوبى حضور يافته ايد؟

    - هرگز نبوده ام. اولين بارى است كه به آنجا مى روم و اين براى من بسيار هيجان آور است كه مى توانم يك كشور آفريقايى را ببينم و به آنجا سفر نمايم.

    • در صورتى كه پرتغال در مرحله گروهى بالا بيايد مقابل اسپانيا در مرحله يك شانزدهم قرار گيرد آيا شما مى توانيد درباره تيم خود در اين وضعيت صحبت كنيد؟

    - به درستى بايد بگويم كه تنها حاضرم درباره دور اول توضيح دهم. پس از آن در صورت صعود واقعى با قدرت هرچه بيشتر درباره تيم خود سخن مى گويم. مى دانيم كه بايد از اين مرحله بالا بياييم و پس از اين صعود كار بزرگ و سختى را خواهيم داشت. يكى از اين سختى ها حضور مقابل اسپانيا است اما به درستى نمى توان درباره آن فكر كرد مهمترين قسمت كار ما بازى اولمان در اين رقابت ها است. امتياز اين بازى براى ما بسيار موردنياز است و خيلى سرنوشت ساز مى باشد.

    • شما مربيگرى كارلوس كوئيروز در ۲ تيم ملى پرتغال و منچستريونايتد را ديده ايد آيا تفاوتى ميان نحوه كار وى در تيم ملى و تيم باشگاهى تان ديديد؟

    - كوئيروز همان مربى سابق منچستريونايتد بود او يك مربى بزرگ و يك شخص مهم بود. فكر مى كردم كه وى مى توانست در تيم ما موفق باشد اميدوار بودم كه چيزهاى بهترى را تجربه كند زيرا او در تيم هاى بزرگى تجربه كسب كرده بود. در مرحله مهمى از رقابت هاى جام جهانى بوديم و اميد داشتيم كه بهتر از اينها عمل نماييم به همين منظور تصميم به بركنارى وى گرفته شد.

    • شما تابستان گذشته به رئال مادريد رفتيد چند ماهى را كه در اين تيم حضور داشته ايد چگونه بوده است؟

    - اين يك تجربه جديد بود اين باشگاه با منچستريونايتد بسيار متفاوت است گرچه هر دوى اين باشگاه ها بزرگ هستند اما موفقيت خوبى را براى خودم در يونايتد به وجود آورده بودم و خيلى براى شروع كارم خوب بود اما براى پايان كار و ادامه فعاليت رئال را خيلى بهتر مى بينم. اميدوارم كه بتوانم موفقيت هايم در منچستريونايتد را با رئال هم تجربه نمايم. در مادريد خيلى خوشحال هستم.

    • اتفاقات مهمى در سال آينده در حال وقوع خواهد بود لاليگا، ليگ قهرمانان، جام جهانى و ... گل هايتان در سال ۲۰۱۰ چگونه خواهد بود؟

    - پيروزى تنها چيزى است كه مهم است. اين موفقيت ها با رئال دور از دسترس نيست و با تيم بسيار خوب رئال آنها را به دست خواهيم آورد. ما در ليگ قهرمانان نسبتاً خوب عمل كرده ايم و توانستيم به عنوان تيم اول به دور بعدى صعود كنيم و موفقيت در اين بازى ها را دور از دسترس نمى بينيم براى جام جهانى هم اميدوارى هاى زيادى وجود دارد كه موفق شويم شما كمى زمان نياز داريد تا اين موفقيت ها را ببينيد فكر مى كنم رئال توانايى كسب قهرمانى اسپانيا و ليگ قهرمانان اروپا را دارد بايد ۶ ماه سخت كار كنيم تا موفقيت ها را يكى پس از ديگرى به دست آوريم.

     
    این صفحه را به اشتراک بگذارید

  • نوشته : moh3n
  • تاریخ: پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:,
  • «رونى» محبوب فرگوسن

    آلكس فرگوسن سرمربى تيم منچستريونايتد از وين رونى پس از آنكه اين مهاجم ملى پوش انگليسى الهام بخش پيروزى ۳ بر يك تيمش بر هال سيتى شد به عنوان يك برنده ذاتى ستايش كرد.منچستر مدافع عنوان قهرمانى ليگ برتر فوتبال انگلستان با اين پيروزى خود كه آن را مديون رونى است به فاصله ۲ امتيازى چلسى صدرنشين رسيد. رونى پس از به ثمر رسيدن گل اول سازنده ۲ گل ديگر تيمش شد. تنها اشتباه رونى يك پاس به عقب بود كه منجر به از دست دادن توپ و گل تساوى هال از روى نقطه پنالتى شد. فرگوسن ضمن ستايش از مهاجم ستاره اش اظهار عقيده كرد كه منچستر اكنون مى تواند فردا با اعتماد به نفس به يك مصاف خانگى با ويگان برود آن هم موقعى كه برخى از مدافعان آسيب ديده اش به تيم بازگشته اند. رونى تعداد گل هايش را در اين فصل به عدد ۱۴ رساند و اكنون مى تواند در مسير شكستن ركورد ۲۳ گل خود بر آيد كه بهترين ركورد شخصى وى محسوب مى شود.فرگوسن گفت: بگذاريد اميدوار باشيم كه وى بتواند اين كار را انجام دهد . وى قطعاً از نبوغ كافى براى اين كار برخوردار است . وى اگر هميشه مثل امروز بازى كند با قدرت نفوذى كه دارد يك تهديد واقعى محسوب مى شود. سرمربى منچستر افزود: وى يك اشتباه مرتكب شد و توپ را به نفع حريف از دست داد اما اين تنها لحظه بد او در اين بازى بود. وى امروز فوق العاده خوب بود . وى عزم و اراده لازم را دارد و يك برنده ذاتى است.

     


     

    این صفحه را به اشتراک بگذارید

  • نوشته : moh3n
  • تاریخ: پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:,
  • رونالدو: بارسا – رئال در فینال لیگ قهرمانان

    " کریستیانو رونالدو " ستاره پرتغالی رئال مادرید امیدوار است در فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بارسلونا بروند.

    فینال این فصل لیگ قهرمانان اروپا در سانتیاگو برنابئو برگزار می‏شود و گران‏ترین بازیکن فوتبال جهان می‏خواهد در این فینال، بارسلونا را شکست دهد.

    " رونالدو " به Correio da Manha گفت: « اینکه می‏توانیم فینال لیگ قهرمانان اروپا را در سانتیاگو برنابئو برگزار کنیم، بسیار تماشایی خواهد بود. هم برای بازیکنان و هم برای هواداران. من امیدوارم در فینال لیگ قهرمانان اروپا با بارسلونا بازی کنیم و آن‏ها را شکست دهیم. »

    ستاره پرتغالی رئال مادرید پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت دو ماهه‏اش امیدوار است در طول فصل دچار آسیب دیدگی دیگری نشود. او می‏گوید: « امیدوارم بیش از دچار مصدومیت نشوم، در این صورت می‏توانم به رئال مادرید کمک کنم تا در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا قهرمان شود. »

     

    این صفحه را به اشتراک بگذارید

  • نوشته : moh3n
  • تاریخ: پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:,
  • فرگوسن: می خواستم مالدینی را بخرم

    مربی باتجربه شیاطین سرخ در صحبتهایی اعلام کرده که یک بار برای خرید پائولو مالدینی اقدام نموده بوده است.

     

    سرالکس فرگوسن، مربی باتجربه منچستر یونایتد در صحبتهایی اعلام کرده که یکبار برای خریداری پائولو مالدینی، اسطوره فوتبال میلان وارد عمل شده بوده ولی با پاسخ منفی پدر این ستاره مواجه گردیده. این مربی اسکاتلندی در صحبتهایی در این رابطه به این نکته اشاره کرده که ناکامی در جذب این مدافع برای او به منزله یکی از ناکامی در یکی از رویاهایش به عنوان یک مربی بوده و در این باره به روزنامه سان گفته:« همیشه دوست داشتم تا پائولو را اینجا و در تیمم ببینم ولی این غیرممکن بود. من در جریان دیداری، با پدر پائولو مالدینی دیدار کردم و به او گفتم که چقدر دوست دارم تا پسرش را در رختکن اولدترافورد و درتیمم ببینم.چزاره به من لبخندی زد و گفت:پدربزرگ من در میلان بود، پدرم هم بازیکن میلان بود.من هم برای میلان بازی کردم و پسرم هم همین کار را خواهد کرد و ماجرا به همین جا ختم شد.» مالدینی در تمام طول زندگی ورزشی اش تنها در رختکن روسونری بود و در سال 2009 و در 40 سالگی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. او بیش از دو دهه از عمرش را در رختکن روسونری سپری نمود.

     

     

     

    این صفحه را به اشتراک بگذارید

  • نوشته : moh3n
  • تاریخ: پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:,
  • تابستانی جنجالی در انتظا ریونایتد

     

     

    به نظر می رسد که سرالکس فرگوسن تابستانی جنجالی را پیش رو دارد.طبق گزارش منتشره در روزنامه ساندی میررر، مسئولان یونایتد در نظر دارند تا در تابستان پیش رو تیمشان را بازسازی نمایند.

     

    شیاطین سرخ فصل متزلزلی را پشت سر می گذارند. آنها تاکنون در رقابتهای لیگ برتر تن به 5 شکست داده اند و در دور سوم رقابتهای اف ای کاپ با پذیرش شکست مقابل لیدز یونایتد از گردونه این رقابتها حذف شده اند.
    طبق گزارش منتشره در ساندی میررر، مسئولان این باشگاه قصد دارند تا در بازار نقل و انتقالات تابستانی تغییراتی اساسی را در رختکن این تیم انجام دهند و به احتمال فراوان دیمیتار برباتوف، اندرسون، نانی ، زوران توسیچ و نمانیا ویدیچ در بازار تابستانی به فروش خواهند رسید.
    به نظر می رسد که آینده برباتوف در رختکن این تیم در پس پرده ای از ابهام است و در این مطلب می خوانیم:« پس از شکست یونایتد مقابل لیدز انتقادات فراوانی به عملکرد این چهار بازیکن خط میانی وارد شده و در این میان دیمیتار برباتوف بیش از سایرین در کانون انتقادها قرار دارد.البته بسیاری نیز معتقدند که برباتوف مهره ای کلیدی است ولی در انتقادات به این نکته اشاره می شود که برباتوف به اندازه کافی در موفقیتهای یونایتد تاثیر گذار نیست.»
    باتوجه به این نکات انتظار می رود که یونایتد با فروش این بازیکنان مبلغ 80 میلیون پوند درآمد خواهدداشت و این مبلغ را صرف خرید بازیکنانی جدید برای استحکام بخشیدن به تیمش خواهد نمود.

     



    این صفحه را به اشتراک بگذارید

  • نوشته : moh3n
  • تاریخ: پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:,
  • جدیدترین عکس‌های کریستیانو رونالدو و دوست جنجالیش در اسپانیا!

    اینم عکس جدید ترین دوست دختر کریس (شورشو درآورده)

     

    رافائلا فکو 21 ساله نیز مانند دوست دخترهای فراوان گذشته این فوتبالیست جنجالی است. او زندگی حاشیه‌ای تر از بقیه دارد...

     

     
    رافائلا برای خرید خانه‌ای در رم ایتالیا دست به هرکاری زد که این امر موجب معروفیت وی شد....
     
     
    او الان حدود 3 ماه است که با کریستیانو رونالدو رابطه دوستی دارد.(چقدرم زشته...)
     
     

    این صفحه را به اشتراک بگذارید

  • نوشته : moh3n
  • تاریخ: پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:,
  • عکس های فوق جنجالی رونالدو به همراه دوست دختر 

     

     

     

     

    ادامه عکسها در ادامه مطلب

     

    این صفحه را به اشتراک بگذارید

  • نوشته : moh3n
  • تاریخ: پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:,
  • هادي عقيلي پس از امضاي قرارداد يك ساله:اميدوارم در العربي تاثيرگذار باشم

    روزنامه الجزيره قطر اعلام کرد هادي عقيلي، بازيکن فصل پيش سپاهان پس از نشست با دبير باشگاه العربي به توافق رسيد و قرار داد يک ساله بست.


     

     به نوشته روزنامه الجزيره قطر، باشگاه العربي قطر بون اينکه رقم قرارداد عقيلي را اعلام کند، خبر از امضاي قرارداد يک ساله هادي عقيلي ، مدافع فصل پيش سپاهان با باشگاه العربي قطر داد.


     سايت رسمي باشگاه العربي اعلام کرد که اين بازيکن ايراني پس از نشست با ناصرالهتمي دبير باشگاه به توافق رسيد.


     عقيلي پس از امضاي قرار داد با اين تيم قطري گفت: پيشنهادهاي را از باشگاه‌هاي اماراتي و ترکيه‌اي داشتم، اما پيشنهاد العربي را بر همه آن‌ها ترجيح دادم. اميدوارم بازيکن تاثيرگذاري در اين تيم باشم و به موفقيت‌هايي دست يابم.


     اين براي اولين بار است که عقيلي در خارج از ايران بازي مي‌کند او سابقه‌ي بازي در تيم هاي پرسپوليس، سايپا و سپاهان را در کارنامه دارد.


    عقيلي 30 ساله جانشين سلمان عيسي بحريني مي‌شود که از سال 2006 تاکنون در اين تيم توپ مي‌زند. عقيلي پس از محمدرضا خلعتبري دومين بازيکن ايراني است که در فصل آينده در ليگ قطر توپ خواهد زد.

     

    این صفحه را به اشتراک بگذارید

  • نوشته : moh3n
  • تاریخ: یک شنبه 29 خرداد 1390برچسب:,
  • پردرآمدترين‌ها از نگاه يك مجله «مسي» بالاتر از رونالدو و روني

    ليونل مسي پردرآمدترين بازيکن فوتبال دنياست.


     

     ستاره آرژانتيني آبي ـ اناري‌ها و مرد سال‌هاي 2009 و 2010 فوتبال جهان رقيباني چون کريستيانو رونالدو و وين روني را در فهرست پردرآمدترين بازيکن فوتبال دنيا کنار زده است.

     به نوشته مجله آمريکايي که هر ساله فهرست پردرآمدترين ورزشکاران دنيا را به چاپ مي‌رساند، ليونل مسي با درآمد 43،8 ميليون دلار (30،5 ميليون يورو) صدرنشين است. کريستيانو رونالدو با 27،1 و وين روني با 23 ميليون يورو دستمزد در مکان‌هاي بعدي جاي دارند. اين رقم شامل دستمزد و درآمدهاي به دست آمده از آگهي‌هاي بازرگاني‌ است.


     فهرست هفت بازيکن پردرآمد دنيا:

    1ـ ليونل مسي 403،8 ميليون دلار

    2ـ کريستيانو رونالدو 38،8 ميليون دلار

    3ـ وين روني 29،2 ميليون دلار

    4ـ کاکا 27،3 ميليون دلار

    5ـ ديويد بکام 26،8 ميليون دلار

    6ـ رونالدينيو 25،8 ميليون دلار

    7ـ کارلوس توس 21،7 ميليون دلار

    8 ـ فرانک لمپارد 20،1 ميليون دلار

     

    این صفحه را به اشتراک بگذارید

  • نوشته : moh3n
  • تاریخ: یک شنبه 29 خرداد 1390برچسب:,
  • خبر فوري - ملاقات علي دايي با بکن باوئر

    دايي در ديدار با رئيس افتخاري باشگاه بايرن در محل اين باشگاه درباره نکات مختلفي از گذشته تا به حال به گفت وگو پرداختند.


     

     علی دایی سرمربی سابق باشگاه پرسپولیس که در حال حاضر در آلمان به سر می برد، ساعتی پیش با فرانس بکن باوئر، اسطوره فوتبال آلمان دیدار کرد.

     دایی در دیدار با رئیس افتخاری باشگاه بایرن در محل این باشگاه درباره نکات مختلفی از گذشته تا به حال به گفت وگو پرداختند.

     شایان ذکراست که دایی امشب از آلمان به اسپانیا و شهر مادرید می رود و سه شنبه به تهران بازخواهد گشت.

     

    این صفحه را به اشتراک بگذارید

  • نوشته : moh3n
  • تاریخ: یک شنبه 29 خرداد 1390برچسب:,
  • تماس بارسلونا با آرسنال درباره فابرگاس

    پيتر هيل وود' رييس باشگاه آرسنال گفت: بارسلونا بطور رسمي با آنها تماس گرفته تا راه بازگشت 'سسگ فابرگاس' به کاتالونيا را هموار کند.


     

     رييس باشگاه آرسنال به روزنامه انگليسي '' ميرر فوتبال'' گفت: آنها با ما درباره سسک صحبت کرده اند و با هم در ارتباط بوديم. اما تاکنون هيچ پيشنهادي نداده اند و ما هم نمي خواهيم اجازه دهيم اين بازيکن از آرسنال برود.
     وي افزود: البته فابرگاس از بارسلونا برخاسته است و قابل درک است که بخواهد به آنجا بازگردد. به هر حال تاکنون بارسلونا پيشنهادي به ما نداده است.
     نبود فابرگاس مي تواند ضربه اي به آرسن ونگر باشد ولي او مي داند اگر فابرگاس براي ترک آرسنال فشار بياورد باشگاه کار زيادي نمي تواند بکند.
     ونگر بر نگهداشتن ''سمير نصري'' هم اصرار دارد و در اين زمينه تلاش خود را مي کند.
     هنوز يک سال به پايان قرارداد نصري مانده و اگر او قراردادش را با آرسنال تمديد نکند تابستان آينده مي تواند به عنوان بازيکن آزاد به باشگاهي ديگر برود.
     سرمربي آرسنال مي خواهد اين هفته گفت و گويي رو در رو با اين ملي پوش فرانسوي داشته باشد تا او را به ماندن در ورزشگاه امارات متقاعد کند. 

    این صفحه را به اشتراک بگذارید

  • نوشته : moh3n
  • تاریخ: یک شنبه 29 خرداد 1390برچسب:,
  • امير قطر آقاي خاص را وسوسه كرد

    سرمربي تيم فوتبال رئال‌مادريد خيال ترک ضيافت قطري‌ها را نداشته و در خلال ميهمان نوازي‌هاي قطر از احتمال مربيگري در پاريسن ژرمن نيز سخن به ميان آورده است.


     

     هر چند اساس خبر توسط منابع خبري در مادريد قاطعانه تکذيب شده است؛ اما رسانه‌هاي معتبر اروپايي معتقدند که سازمان سرمايه‌گذاري قطر و شرکت تابعه آن به نام بنياد سرمايه‌گذاري قطر در امر ورزش، حامي مالي شماره يک باشگاه پاريسن ژرمن فرانسه شده و علاقه‌مند به استخدام چند بازيکن کهکشاني و مربيگري خوزه مورينيو است.

     امير قطر در ضيافت شام خود هنگام مذاکره با مورينيو براي حضور در چندين فيلم تبليغاتي به سود ميزباني قطر در جام جهاني 2022 از وي خواست تا ضمن ترک رئال مادريد راهي پاريسن ژرمن شود.

     پيشنهاد امير قطر به مورينيو تعجب آقاي خاص را در پي داشته چرا که احتمالا توقع طرح اين پروژه توسط امير قطر را نداشته است. جالب اين که مقامات فدراسيون فوتبال قطر خود از اين مسئله بي‌خبر بوده‌اند و امير قطر شخصاً چنين پيشنهادي به مورينيو داده است.
     شيخ حمدبن خليفه آل‌ثاني از قبيله ثروتمند و قديمي بني‌تميم بوده و براي هزينه ميلياردي در فوتبال نيازي به گزارش کار يا پرداخت ماليات ندارد.

     

    این صفحه را به اشتراک بگذارید

  • نوشته : moh3n
  • تاریخ: شنبه 28 خرداد 1390برچسب:امير قطر آقاي خاص را وسوسه كرد ,
  • فراز کمالوند با 500 ميليون سرمربي پاس شد


     

    مبلغ قرارداد اين مربي 500ميليون تخمين زده مي شود که رکوردي قابل توجه در ليگ دسته اول است


     

     گل : فراز کمالوند به عنوان سرمربی قطعی فصل آینده پاس همدان به زودی کار خود را با این تیم آغاز می کند.
     فراز کمالوند مربی فصل قبل تراکتور سازی که سابقه لیگ برتری کردن این تیم و تیم شیرین فراز کرمانشاه را در پرونده خود دارد ، امروز با امضای قرارداد خود با پاس همدان رسما به این تیم پیوست. وی در دیدار با صوفی مدیر عامل پاس با این تیم به توافق رسید و قرار است به زودی تمرینات پاس زیر نظر کمالوند آغاز شود.
    کمالوند همچنین امروز از امکانات باشگاه پاس بازدید و ابراز رضایت کرد. وی همچنین قول داد تمام تلاش خود را برای بازگشت پاس به لیگ برتر انجام دهد.
    به گزارش گل قرارداد کمالوند 420 میلیون تومان است که 80 میلیون پاداش صعود به آن اضافه خواهد شد.
     

    این صفحه را به اشتراک بگذارید

  • نوشته : moh3n
  • تاریخ: شنبه 28 خرداد 1390برچسب:,
  • 19 بازيكن صبا براي فصل آينده معرفي شدند

    باشگاه صباي قم اسامي 19 بازيکن فصل آينده تيم فوتبال اين باشگاه را اعلام و از اردوي تيمش در سرعين خبر داد.


     

     باشگاه صباي قم نام 19 بازيکني را که در فصل آينده ليگ برتر تيم فوتبال صبا را همراهي مي‌کنند، اعلام و از جذب حداکثر پنج بازيکن ديگر خبر داد.

     بنابر اعلام صبايي‌هاعلاوه بر 19 بازيکني که حضورشان در اين تيم براي فصل يازدهم ليگ برتر مسجل شده است، پنج بازيکن ديگر جذب خواهند شد که از اين تعداد دو بازيکن خارجي خواهند بود. يکي از اين دو بازيکن برزيلي و ديگري از صربستان است که مذاکره با آنها در مراحل پاياني قرار دارد.

     صبا همچنين از قطع همکاري با فتح‌آبادي و مولوي‌نيا، مربيان فصل گذشته تيمش خبر داد و اعلام کرد: کادر فني تيم فوتبال صباي قم در فصل يازدهم ليگ برتر، با حضور عبدالله ويسي، به عنوان سرمربي، ناصر بختياري‌زاده مربي و داريوش اسفندياري به عنوان مربي دروازه‌بان‌ها، تشکيل شده است.

     همچنين باشگاه صباي قم از اردوي تيم فوتبال اين باشگاه در سرعين خبر داد و با رد اخبار مربوط به اردوي صبا در ترکيه،‌اعلام کرد: تمرين‌هاي تيم فوتبال صباي قم از روز يکشنبه پنجم تيرماه آغاز مي‌شود. همچنين اردوي ابتداي فصل تيم فوتبال صباي قم از تاريخ هشتم تا شانزدهم تيرماه در سرعين برگزار مي‌شود.


     اسامي بازيکنان تيم فوتبال صباي قم و شماره پيراهن آنها به شرح ذيل است :


    سهراب بختياري زاده ، شماره پيراهن 4 ، قرارداد باقيمانده يکسال.


    مسعود غلامعلي زاده ، شماره پيراهن 22 ، قرارداد باقيمانده يکسال.


    وحيد حمدي نژاد ، شماره پيراهن 16 ، قرارداد باقيمانده يکسال.


    مرتضي کاشي ، شماره پيراهن 2 ، قرارداد باقيمانده يکسال.


    حميدرضا فرزانه ، شماره پيراهن 3 ، قرارداد جديد يکساله.


    محسن بيات ، شماره پيراهن 8 ، قرارداد جديد سه ساله.


    حامد لک، شماره پيراهن 33، قرارداد جديد دو ساله.


    ياسر کرمي ، شماره پيراهن 30، قرارداد جديد سه ساله.


    سعيد آقاجاني ، شماره پيراهن 26، قرارداد جديد دو ساله.


    چرامين رضائيان ، شماره پيراهن 27، قرارداد جديد دو ساله.


    سيدمرتضي هاشمي زاده ، شماره پيراهن21 ، قرارداد جديد يکساله.


    مسعود کشوري فرد ، شماره پيراهن 15، قرارداد جديد دو ساله.


    کريم اسلامي ، شماره پيراهن 18، قرارداد جديد دو ساله.


    مجيد هوتن ، شماره پيراهن 17، قرارداد جديد دو ساله.


    احمد خرمالي ، شماره پيراهن 1، قرارداد جديد يکساله.


    رسول برشي ، شماره پيراهن 12، قرارداد جديد دوساله.


    محمود تيغ نورد ، شماره پيراهن 7، قرارداد جديد دو ساله.


    حسين حجازي پور، شماره پيراهن 14، قرارداد جديد دو ساله.


    ميلاد سليمان فلاح ، شماره پيراهن 25، قرارداد جديد سه ساله.

     

    این صفحه را به اشتراک بگذارید

  • نوشته : moh3n
  • تاریخ: شنبه 28 خرداد 1390برچسب:19 بازيكن صبا براي فصل آينده معرفي شدند ,
  • 20 فوتباليست و چند مربي در آستانه محروميت قرار دارند

    رئيس کميته نظارت، بازرسي و ارزشيابي سازمان ليگ از احتمال محروميت 20 بازيکن و چند مربي در ليگ برتر يازدهم خبر داد.


     

     حجت‌الاسلام عليرضا عليپور عنوان کرد: با بررسي‌هايي که انجام داده‌ايم متوجه شديم 20 بازيکن و تعداد معدودي مربي هستند که از قانون سقف قراردادها تخلف کردند. قرار است اين افراد را به سازمان ليگ دعوت کنيم تا اول اقرارنامه مالي و فرم‌هاي مخصوص را پر کنند و در صورتي که بخواهند به همان رويه فصل گذشته ادامه دهند، با آنها برخورد مي‌شود.

     وي ادامه داد: اين بازيکنان و مربيان در صورت ادامه فعاليت خود به شکل گذشته تا مشخص شدن نهايي تحقيقات و بازرسي حق حضور در ليگ برتر آينده را نخواهند داشت و مي‌توانند به هر کجاي دنيا که مي‌خواهند بروند. آنها مي‌توانند به قطر، امارات و يا لاليگاي اسپانيا بروند تا آنهايي که سقف قرارداد را قبول دارند در فوتبال ايران فعاليت کنند.

     

    این صفحه را به اشتراک بگذارید

  • نوشته : moh3n
  • تاریخ: شنبه 28 خرداد 1390برچسب:20 فوتباليست و چند مربي در آستانه محروميت قرار دارند ,
  • دو بازيكن برزيلي با پاس به توافق رسيدند

    دو بازيکن برزيلي با تيم پاس همدان به توافق اوليه رسيدند.


     

    مسوولان باشگاه پاس همدان روز گذشته با''فيليپ آلوز دسوزا'' هافبک دفاعي سابق استقلال تهران و ''ديگو ماکسيمو'' مدافع سابق استقلال اهواز مذاکره نهايي را داشتند.
    اين دو بازيکن در تست پزشکي تيم پاس نيز شرکت کرده و مورد تاييد قرار گرفتند و فردا شنبه نيز با اين تيم قرارداد نهايي خود را منعقد مي کنند.
    همچنين، ''هادي رمضاني'' هافبک فصل گذشته اين تيم با عقد قرارداد يکساله به تيم صنعت نفت آبادان پيوست.

    این صفحه را به اشتراک بگذارید

  • نوشته : moh3n
  • تاریخ: شنبه 28 خرداد 1390برچسب:دو بازيكن برزيلي با پاس به توافق رسيدند ,
  • تيموريان: هنوز به پيشنهاد تراكتورسازي و استقلال پاسخ نداده ام

    هافبک فصل گذشته تيم فوتبال تراکتورسازي مي گويد، هنوز به پيشنهاد استقلال و تراکتورسازي پاسخ قطعي نداده است و تا چند روز ديگر وضعيتش مشخص مي شود.


     

     آندرانيک تيموريان تصريح کرد: هفته گذشته براي استراحت به خارج از کشور سفر کرده بودم و نتوانستم براي ادامه مذاکرات به باشگاه استقلال و تراکتورسازي بروم.
     وي ادامه داد: فعلا در حال بررسي شرايط و پيشنهاد هر دو باشگاه هستم.البته مديربرنامه هايم هم ايران نيست و بايد منتظر باشم تا او هم به کشور برگردد.
     هافبک ملي پوش تراکتورسازي در خصوص اينکه تمرينات استقلال از امروز آغاز مي شود، گفت: به هر حال تيمي که براي قهرماني بسته مي شود بايد زود تمريناتش را شروع کند.من هنوز با استقلال قراردادي امضا نکرده ام که در تمرينات اين تيم حاضر شوم.
     تيموريان يادآور شد: قرار است اواسط اين هفته به باشگاه استقلال بروم و مذاکراتم را رو در رو ادامه بدهم.
    وي همچنين با اشاره به حضور امير قلعه نويي در تيم تراکتورسازي خاطرنشان کرد: قلعه نويي مربي بزرگي است و از حضور او در تبريز خوشحال مي شوم. من به عنوان يک بازيکن حرفه اي براي کارکردن با مربيان مختلف مشکلي ندارم.
     تيموريان در پاسخ به اين سئوال که آيا امير قلعه نويي از شما خواسته است در تراکتورسازي بمانيد يا خير؟ تصريح کرد: با قلعه نويي هيچ صحبتي نداشته ام، ولي مديران باشگاه به طور ضمني از من خواسته اند با توجه به حضور قلعه نويي در تبريز در تراکتورسازي بمانم. 
     

    این صفحه را به اشتراک بگذارید

  • نوشته : moh3n
  • تاریخ: شنبه 28 خرداد 1390برچسب:تيموريان: هنوز به پيشنهاد تراكتورسازي و استقلال پاسخ نداده ام ,
  • خبر فوري : سياوش اکبرپور به تراکتور پيوست


     

    سياوش اکبرپور بازيکن سابق تيمهاي استقلالو استيل آذين به تراکتورسازي پيوست.


     

     به گزارش سایت گل دقایقی قبل این بازیکن خبرتوافقش باتراکتور را در اختیار سایت گل گذاشت.

     اکبر پور که فصل گذشته در شرایط فاجعه‌بار استیل آذین کارنامه نسبتا خوبی از خود به جای گذاشت یکی از بازیکنان مورد علاقه امیر قلعه نویی است.

     اکبرپور دومین خرید مهم تراکتورسازی بعد از احسان حاج صفی است. تراکتور سازی با این مربی قصد دارد در سطح قهرمانی لیگ برتر حضور محکمی داشته باشد.

     اکبرپور سابقه دو قهرمانی لیگ با امیر قلعه نویی را داراست و با او کارنامه بسیارخوبی به جای گذاشته است.

    این صفحه را به اشتراک بگذارید

  • نوشته : moh3n
  • تاریخ: شنبه 28 خرداد 1390برچسب:خبر فوري : سياوش اکبرپور به تراکتور پيوست ,
  • مدافع لن فرانسه در فهرست خريد رئال‌ مادريد

    مدافع لن فرانسه در فهرست خريد رئال‌ مادريد

     

    زين‌الدين زيدان هافبک پيشين رئال بازيکن مورد علاقه خود را به فلورنتينو پرس معرفي و بر اهميت توجه به خريد سريع او تاکيد کرد.


     

     زين الدين زيدان بازيکن سالهاي دور رئال مادريد در تماسي تلفني از فلورنتينو پرس، مديرعامل اين باشگاه خواست تا هر چه سريع‌تر مدافع 18 ساله لن فرانسه را به خدمت بگيرد.
     رافائل واران فرانسوي از منچستريونايتد انگليس پيشنهادي 10 ميليون پوندي دارد و رئال مادريد در صورت تصويب درخواست زيدان بايد بيش از اين را پرداخت کند.
     قرارداد واران با لن تا پايان سال 2015 ميلادي است و اين باشگاه حق دارد در خصوص انتقال مدافع جوان خود تصميم گيري کند.
     لن به دسته دوم سقوط کرده و براي فروش وي به شدت تحت فشار مالي است.

    این صفحه را به اشتراک بگذارید

  • نوشته : moh3n
  • تاریخ: شنبه 28 خرداد 1390برچسب:مدافع لن فرانسه در فهرست خريد رئال‌ مادريد ,
  • دايي و بوناچيچ گزينه مربيگري سپاهان

    دايي و بوناچيچ گزينه مربيگري سپاهان

     

    باشگاه سپاهان براي انتخاب سرمربي جديد، علي دايي و لوکا بوناچيچ را به عنوان دو گزينه جدي در نظر دارد.


     

     دور سوم مذاکرات باشگاه سپاهان با امير قلعه نويي هم به بن بست خورد و سرمربي فصل گذشته اين تيم با محمد رضا ساکت مديرعامل اين باشگاه به توافق نرسيد.

     پس از اين ماجرا مسئولان سپاهان براي انتخاب سرمربي جديد رايزني با گزينه هاي مورد نظر خود را آغاز کرده اند. علي دايي يکي از گزينه هايي است که از مدتي قبل از وي برنامه خواسته شده است. دايي در حالي گزينه سپاهاني هاست که برنامه هايش را براي باشگاه پرسپوليس هم ارسال کرده و اکنون براي گذراندن تعطيلات در اسپانيا بسر مي برد.

     گزينه دوم سپاهان، لوکا بوناچيچ است. بوناچيچ که دو فصل موفق را با سپاهان سپري کرد و با اين تيم به فينال ليگ قهرمانان آسيا رسيد يکي ديگر از گزينه هاي جدي اين باشگاه است و به زودي ساکت مذاکرات را با اين مربي کروات آغاز مي کند.
     در فصل نقل و انتقالات، باشگاه سپاهان کمترين حضور را در يک هفته اخير داشته و منتظر است ابتدا سرمربي خود را تعيين کند.

    این صفحه را به اشتراک بگذارید

  • نوشته : moh3n
  • تاریخ: شنبه 28 خرداد 1390برچسب:دايي و بوناچيچ گزينه مربيگري سپاهان ,
  • هاشميان ‘ منصوریان ‘ اینتر

     

    هاشميان:اولويت براي من پرسپوليس است اما تماسي نگرفته‌اند

    وحيد هاشميان مي‌گويد اولويت براي او پرسپوليس است و دوست دارد در اين تيم بماند.

    منصوريان:اميد ايران يکي از مدعيان صعود به المپيک است

    سرمربي تيم فوتبال اميد کشورمان: ايران هميشه مدعي بوده و در پيکارهاي انتخابي المپيک 2012 لندن هم مي‌تواند يکي از مدعيان سه سهميه قاره آسيا باشد.

    اينتر به دنبال سرمربي جديد

    پس از قطعي شدن جدايي لئوناردو از نيمکت اينتر و حضور اين مربي برزيلي روي نيمکت پاري سن ژرمن نراتزوري‌ها جستجوي خود را براي يافتن گزينه موردنظر آغاز کرده‌اند.

    این صفحه را به اشتراک بگذارید

  • نوشته : moh3n
  • تاریخ: شنبه 28 خرداد 1390برچسب:هاشميان ‘ منصوریان ‘ اینتر,
  • دانلود کلیپ حرص و جوش شکیرا در بازی بارسلونا- رئال مادرید

    |شکیرا تماشاگر بازی بارسلونا و رئال مادرید در جایگاه ویژه ورزشگاه مستایا بود، شکیرا نامزد ژرارد پیکه مدافع بارساست.|

    دانلود کلیپ حرص و جوش شکیرا در بازی بارسلونا- رئال مادرید

    فرمت: flv

    حجم: ۶٫۸۵ mb

    این صفحه را به اشتراک بگذارید

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : moh3n
  • تاریخ: جمعه 27 خرداد 1390برچسب:بارسلونا,
  • صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد


    gonbad.download

    moh3n

    gonbad.download

    http://gonbad.download.loxblog.ir

    پرتالـ تفریحی و سرگرمی گنبدی ها

    دانلود مراسم انتخاب بهترین های فوتبال 2011 با کیفیت HDTV 720p

    پرتالـ تفریحی و سرگرمی گنبدی ها

    آسان و بی دردسر دانلود کنید. | اس ام اس | گالری عکس | فال روزانه|دانلود فیلم| .عـکس.آهنگ.ورزشی...

    پرتالـ تفریحی و سرگرمی گنبدی ها